aboutmisen.blogg.se

YOLO

Kategori: Allmänt

Vilken toppen dag jag haft! har äntligen tagit tag i träningen (får vi hoppas) efter jobbet drog jag hem till min lilla solstråle Tone för att ta ett pass på hennes gym som hon har i huset, fy fan vad duktiga vi var om jag så får säga att! Dock tro jag Tone blev lite hög på sin proteindryck men äää, eller hoppas inte hon klätrar ¨på väggarna där hemma nu!
 
Min helg har varit till belåtenhet skulle jag väl vilja säga! Middag med Ludde & Ida (hans tjej) på fredag. På lördag var det dags att slänga på en ny färg på huvudet, no more redhead utan ska försöka gå tillbaka till min vanliga hårfärg, jag blev mycket nöjd men det kostade också men men det var det värt det.
Senare på kvällen  var det dags att slå klackarna i taket på Marquee, jag drog med mig två härliga tjejer ut, Ida & Emma, haha himla mysiga tjejer & kul hade vi. Denna gång hade "vi" bord på övervåningen så varje gång vi skulle ner på toa var vi alltid tvungen att ha någon i trappan som väntade på oss & en av gångerna när jag skulle hämta upp Emma så råkade vakten armbåga mig i ögat så min lins åkte ut men snabb som jag var så lyste jag med mobilen & stoppade in linsen i ögat igen. Dock tappade jag linsen två gånger(på golvet) innan jag fick tag på den, jävla sneaky lixom. Oh well kanske inte så bra men hey YOLO..  När klockan vä stod på 03:30 så bestmde vi oss att bege oss hemåt, eller ja hem till Felicia. Varje gåmng det var grön gubbe ¨på ett övergångställe så sprang vi, så att komma hem från 26 street till 42nd street, tog ca 25 min & då hann vi handla nattmat i form av doritos, oreos, jordgubbar & cola. Klockan var nog runt 5 när våra ögon väl slocknade & jag kan säga att jag har nog inte sovit i en sådan skön soffa innan..
 
Jag är så sjukt glad att jag har flyttat till NY för ett tag, att jag får chansen att träffa så många härliga människor som bara får mig att le & skratta. Detta kommer jag leva länge på.
 
 
 
 
 
Puss från oss
 
XoXo
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: