aboutmisen.blogg.se

Så much fun

Kategori: Allmänt

Så vad har jag haft för mig den senaste tiden? hahaha ja vad tror ni? behöver ni ens fråga? eh nä, jag har jobbat & festa, denna veckan har det blivit duktigt med det & i morgon ska jag & Fishy fira att det kommer bli en underbart awesome vecka, hur jävla fint är inte det? Men jag ska nog ta det lite lignt med Champisen. Hur som idag sitter jag här som en riktigt hjälte, det är svinvarmt i rummet då jag inte ha någon AC & aah, hade kul i går mindre kul idag. Vi började på ett ställe som hette Gilded Lily ett väldigt litet ställe men det var riktigt bra, champange flaskorna kom in hela tiden, efter det så stötte vi på fortografen från Gilded Lily som tog oss till the Standard. Upp i hissen så slänger jag ur mig, fan det luktar ju klor, båda kollar på mig & säger ja men dem har en pool. HALLÅ EN POOL INNE PÅ DANSGOLVET, ja ni vet vart ni hittade mig i gårkväll & det var i poolen.
 
 
 
så snygg var jag innan vi gick in på The standard.
 
 
 
2 Fransmän asså?
Cray cray
Happy girl
 
 
Så bra mådde jag när jag vaknade idag.
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: