aboutmisen.blogg.se

Why eat when you can have champagne?

Kategori: Allmänt

Jaa som ni nog förstår så var denna damen ute & viftade på höfterna igen, men kom igen singel i NYC? vad gör man lixom inte? jag älskar det. Varför ska jag sitta hemma & ruttna nej nej bor i staden full av möjligheter. Jag är så glad att jag befinner mig här, så glad att jag har träffat så många fina människor, att jag har får chansen att leva mitt liv, att få leva i nuet & känna att jag inte kommer sitta där hemma i Sverige när jag är 40 år & tänka varför gjorde jag inget med mitt liv, viket jag lovar rätt många kommer göra. Men så är det ju man inser ju oftast saker när det är för sent om vissa ens har den kapacitet att någonsin inse saker (tror inte det).
 
Hur som helst stod på mina två ben, drack champange, drinkar & tror jag såg en kändis men inte helt säker man kan ju se i syne i bland när man druckit mycket saft.
 
Idag har jag dock legat i solen & stekt mig lite & hej & hå lyckades bränna ryggen, glömde köpa solkräm, jaja senare problem & strax åka till Ikea & äta Köttbullar med mormor Malin & Lena 50 år! såå kul..
 
Något som är mindre kul & om gör mig en gnutta ledsen är att jag inte ligger på en strand på Grekland, & glassar. Grekland är ju lite som mitt andrahem & jag saknar det lite, maten atmosvären, människorna & alla söta små katter... Ja jag är en kattmänniska. Men jag är ju trots allt i USA & kan inte klaga..
 
Dags att skutta upp nu & klä på sig lite.
 
 
 
 
XoXo
 

Kommentarer

  • Linda säger:

    Ta det lugnt med drickat va ;) snygging!

    2014-06-19 | 21:54:26

Kommentera inlägget här: