aboutmisen.blogg.se

H&M Global Flagship store

Kategori: Allmänt

I går var det H&Ms press party on 5 Ave & yes I was working, det var så kul men på ett sätt var det lite overwhelming för det var så mycket folk & jag visste inte alla gåmger vart jag skulle ta vägen, haha tänk er en liten förrvirad tjej gå runt där inne bland alla dess snygga männiksor, helt sjukt.. Men vad ska jag börja? vi börjar med catering servitörerna FY HELVETE VAD SNYGGA!! asså jag blev lite knäsvag kan jag säga, alla var typ modeller så ja ni vet ju snygga dem var. Sen var det ju lite kändisar också som en av dem äldre damerna från The real houswifes of New jersey, Olivia Wilde, Nicky Hilton,  missade Ashley Benson, sen så var tydligen the former miss america där, & säkerligen mer kändisar som jag missade, det ryktades om att Sarah Jessica Parker var där men henne såg jag inte. Eftersom jag jobbade under eventet så blev det inga bilder tagna men jag ska se om jag kan få tag på några åt er..
 
Men nu måste jag hoppa i säng fpr imorgon är det på riktig, imorgon öppnar the H&M Global flagship store on 5 ave..
 
 
 
 
 
 
XoXo
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: