aboutmisen.blogg.se

Kallelse

Kategori: Allmänt

Här sitter jag i ett varmt NYC, jag svettas så jag håller på att dö, & ja jag ha tagit en dusch men det hälper inte. Hur som helst jag ska inte sitta här & skriva om NYC ikväll, utan en helt annan sak som trillande ner i min mejl idag. För ett tag sen satt jag & försöktefå i hop ett brev, ett personligt brev till en utbildning jag ville gå till hösten, det var ca 300 sökande, 64 som får komma på intervju & 32 som blir antagna. Jag är en av dem 64 som har blivit kallad till intervju, asså jag är i chock... Jag trodde jag enbs skulle få en kallelse till en intervju där då jag vet ur svårtt det är att komma in, dem har lixom nekat så många men vill att lilla jag ska komma på intervju jisses.. 
 
Nu ska jag ju bara bestämma mig för hur jag ska göra. Men jag tro redan jag vet.
 
Nu ska jag fortsätta svettas..
 
 

Kommentarer

  • Vedrana säger:

    Weey, fan vad grym du är! Grattis! :)

    2014-06-04 | 07:47:54
    Bloggadress: http://anothervedrana.blogspot.se
  • Linda säger:

    Grrryyyyymt! Ta chansen Misen! :D

    2014-06-04 | 17:32:44

Kommentera inlägget här: