aboutmisen.blogg.se

My liver needs a break...Not me but my liver.

Kategori: Allmänt

Japp Jag har nu gjort det två kvällar i rad, jag har stannat hemma & inte tagit på mig klackarna för att gå ut, jag är ändå lite stolt över mig, levern behöver ju vila lite. Så idag har dagen bestått av att inte göra ett smack, vilket kan vara skönt men nu sähär på kvällskvisten är jag lite uttråkad vilket är mindre men får väl bli ett till avsnitt av orange is the new black antar jag,eller suits kanske, ja jag är sugen på att se välklädda män, gosh blir ju knäsvag bara av tanke, tänk er en snygg välklädd man i kostym ja det kan inte bli bättre.
 Ja Felicia jag vill ha en snygg man som klär sig snygg & som passar jävligt bra i kostym är det uppfattat? du vet vad ditt jobb är nu ;)..
 
Nä dags att slå på en serie nu.. Istället för att jag skriver en massa om mina senaste utgångar får ni lite bilder.
 
 
 
Sunday funday
 
 
 
 
 
 
 
 
Loco monday at the beach
 
Bringing sexy back ;)
 
 
 
 
XoXo
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: