aboutmisen.blogg.se

Strawberries and so much love

Kategori: Allmänt

Här sitter jag slut som bara den, håller seriöst på att somna så trött jag är denna helgen är min lediga helg min sista på typ ett år, nä nu tog jag väl kanske i men nästan i alla fall.  Men jag ska bara njuta av min lediga helg, imorgon ska jag hänga med Fillan & hennes gubbe på en yacht, kan ju inte klaga? Men ikväll njuter jag bra, har ätit jordgubbar & myst i mina nya sköna byxor..
 
Jag vet att jag sagt det innan men jag säger det igen. jag ÄLSKAR mitt jobba, jag är så glad att jag fått denna uinderbara arbetsplats med underbara människor & chefer det är som att jag måste nypa mig i armen varje gång jag tänker på det. Jag kan bara inte vänta på att butiken på 6 våningar ska öppna, så spännande en av dem största H&M butikerna i världen jippie..
 
Nä dags att skutta i säng om jag ska orka med morgondagen, men först lite bilder från senaste tiden.
 
 
 
 
One of the most amazing people I meet in life<3 i LOVE YOU
 
Kids department manager (I´m just saying) 
 
Mariiiia :D
 
Yeah I´ll let her think she´s an angel
 
I´m Proud.
 
 
<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
XoXO
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: