aboutmisen.blogg.se

Update

Kategori: Allmänt

Men ja jag vet jag är dålig på att skriva men jag har lixom inte tid .. Är det någon som undrar är det ju bara att skriva två rader till mig eller hur?
 
Hur som helst, jag har fått nytt jobb vilket många inte kan ha missat. Jag har fått jobb på H&Ms nya Global flagshipstore som ska öppna på  48 & 5ave här i NYC så jävla spännande är det. Butiken kommer vara 6 våningar, asså fatta 6 våningar heeelt sjukt. Så mina dagar går åt att få så mycket information som möjligt om typ allt ja vi får faktiskt mycket utbildning, vilket jag ser som enbart positivt. Vad mer gör jag? hmm jaa inte så mycket mer typ, festar har varit ute två gånger utan att bli full, men oroa erinte det kommer den galna ungen inom mig har inte försvunnit! vad har jag mer gjort? ja jag har umgåtts med kompisar & träffat nya männiksor & värmen börjar äntligen komma såå skönt. Som idag perfekt väder för att gå på dejt, men hade jag någon? absolut inte så jag tröstade mig med en glass från Mc donalds ngt ska väl ändå smaka som hemma eller hur?
 
Nä dags för mig att krypa till sängs jobbet kallar..
 
XoXo

Kommentarer

  • Anonym säger:

    äntligen en ny uppdatering :) hoppas glassen smakade bra. ja du är för gooo!

    2014-05-22 | 07:59:14

Kommentera inlägget här: