aboutmisen.blogg.se

A confession

Kategori: Allmänt

Sitter här hemma en regnig fredag & lyssnar på riktigt gammal musik, ni vet musik från högstadiet, haha vilka tider. Det är 9 årsen jag slutade 9an & i dag slutade min finaste unge Nico 9:an. vart tar tiden vägen?.. hur som helst, jag ska väl berätta en sak men tror dem flesta redan nar listat ut att jag kommer inte komma hem till hösten utan kommer förlänga min vistelse i USA yttligare ett år då jag känner att jag inte vill hem ännu & inite ha så mycket att komma hem till. Ta mig inte fel jag skanar mina pojkar & mina små skitungar men inte så mycket mer.. Jag har helt enkelt för kul här borta & istället för att jag ska babbla en massa om hur mycket jag festar så tänkte jag ger er lite bilder.
 
 
 
 
Ett födelsedagsbarn.
 
Lycklig tjej :D
 
 
Törstig tjej.
 
 Tur att en av oss är normal i alla fall!
 
Heeeeeeeej
 
PUSS
 
 
Så här kan det se ut ibaland när man kommer hem efter en kväll på klubbarna i NYC. Ops!
 
HEHE!!
 
Let us take a selfie.
 
" Nej jag vill inte"
 
"okej jag kan väl le"
 
" My lipgloss is popp´n"
 
" Nej nu räcker det, dags att ta en eller rvå eller fler drinkar"
 
XoXo
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: