aboutmisen.blogg.se

No Champagne for me this week

Kategori: Allmänt

Nu är jag äntligen nyduschad efter en dag i Central Park med Linda. Japp första gången jag var i Central park & jag har bott här sen oktober hahah oh well. Efter att vu var färdigsolade så begav vi oss hem till henne för att kolla Usa matchen, & tänkte ja men vi kan ju kolla andra halvleken  på ngn pub för vi båda behöbvde ladda våra mobiler. Ja vi är mobilnördar båda två.. Men vi upptäckte rätt fort att det var rätt packat på alla pubbar vi besökte. Så det blev att ta en burgare & milkshake på shacke shak för min del! Efter detta skildes vi åt & det var dags för mig att ta mig igenom Central Park för att ta ig till west side för att komma hem. Promenaden genom parken fick mig att inse att nää det blir ingen chanpagne för min del denna veckan vilket gör lite ont i mitt hjärta! men får väl vila levern lite haha..
 
Nä nu ska jag & mmin fräkninga näsa hitta på något annat
 
 
 
XoXo

Kommentarer


Kommentera inlägget här: