aboutmisen.blogg.se

XoXo

Kategori: Allmänt

Så nu ska jag väl äntligen ha lite tid för er, jag jobbar rätt mycket & umgås med Felicia så har vaken tid eller lust att skriva här, plus att undrar någon något är det väl bara att höra av sig? 
 
Förra helgen blev det lite blött för min del, så pass att jag trodde jag tappat mobilen, hahaha folk trodde ju nästan jag var dum i huvudet, men  nää. Dock har jag insett att det är dags att köpe en ny mobil & en ny daat allt från apple, heheh hur nu det ska går till. Ja det är mycket jag villl & inte vill, jag har också insett att jag faktsikt inte vill hem till Sverige i höst, jag menar vad ska jag göra där? har ju inte så mycket att hämta? jag menar jag börjar ju bygga upp ett liv här, nä visst förutsättningarna är väl inte dem bästa men jag är glad, jag börja hitta mig själv det är ju ändå det som är huvudsaken.. Har jag hemlängtan är det bara att åka till Ikea eller hem till Sverige & hälsa på eller hur?
 
Nä nu ska jag återgå till mina skorpor från Ikea & kolla film..
 
XoXo

Kommentarer


Kommentera inlägget här: