aboutmisen.blogg.se

VIP- Vädligt Viiktig Person (er)

Kategori: Allmänt

.Nej jag kommer inte ge er någon resumé av året, jag kommer heller inte babbla på om meninglösa saker om vad mina nyårslöften är eller hur underbart bra 2014 kommer bli. Jag kommer bara ta en dag i taget & idag inser jag att jag är glad att jag gjort viss val jag gjort under 2013..
 
Istället tänkte jag berätta om hur jävla bra min nyårsafton var! trots att jag var tvungen att gå hem runt 2 då jag var tvungen att vara på jobbet  kl 9:00 idag & ja jag kom i tid så hade jag kul.
Det började med middag hemma hos Felicia, hennes kille & hans kompis på 42nd street (Time Square), Detta var nog en av dem finaste lägenheterna jag sett, fy bubblan vad avis jag är, sjukt fint var det. Runt 9 tiden var det dag att bege sig till Pier36. Jag har inte riktigt fattat var det är för ställe men i går var det en jävla fest där, det var massa Dj som spelade bla Cedric, Rehab & några till som jag inte minns namnet på hehe Oh well asså jag trodde ju att vi skulle ha ett "vanligt" drinkbord sådär som man har när man går ut men NEEHEE! Det var VIP, asså för en som aldig varit det eller vad man ska säga så var det riktigt jävla nice, vi hade bord precis vid scenen, vi såg allt, vi behövde inte trängas & fick dricka till vi inte orkade me, en sjukt nice upplevelse vill jag säga. Som sagt jag tog det lite lungt eftersom jag visste att jag inte skulle få så mycket sömn, vilket jag inte fick så det vara så värt det! Jag är glad att jag fick följa med & umgås med dessa underbara människor!
 
Nu ska jag sluta prata & ge er lite bilder
 
Utsikt & Empire state building!
 
Fina tjejer
 
Happy!!
 
Let´s play with our phones..
 
 
Suite up
 
 
 
Happy Guys
 
Thank you!
 
XoXo

Kommentarer


Kommentera inlägget här: