aboutmisen.blogg.se

Under my umbrella

Kategori: Allmänt

Igår tänkte jag ge er ett inlägg men mina fingar valde att trycka på fel knappar så allt raderades & klockan var närmare 1 innan jag gick & la mig därav vaknade jag väldigt sent idag, men det var skönt att sova i 10 timmar. Nu har jag i alla fall vaknat till liv efter en 30 minuters dusch, himla skönt.
 
Igår stod det shopping, middag & bio på schemat. Ja shoppingen gjorde jag själv. Gick runt på 5 ave med mitt nya fina paraply, japp jag har äntligen införskaffat mig ett sådant & jag är väldigt nöjd över det. Lite senare mötte jag upp Erika för att äta mat på TGI Fridays, ätligen fick jag min potatismos jag hade cravingar för dagen innan. Efter detta begav vi oss till biografen för att se filmen Herkules, ja jag kan väl helt ärligt säga att jag inte var så impad av filmen lite för overkliga effekter för min del, haha. Men hans kroppp dreglade man lite över.
 
Nä nu måste jag göra mig iordning så det blir något gjort här.
 
 
 
 
 
 
 
 
XoXo
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: