aboutmisen.blogg.se

Sverige

Kategori: Allmänt

Hänger hemma i Sverige därför har det varit dåligt med uppdatering! Stod & plingade på mammas dörr i lördags för att överraska henne på hennes födelsedag, vilket geni jag är! Det var ingen som visste att jag skulle komma hem så det blev många tårar när vi åkte & hälsade på alla! 
Tanken var att jag skulle hälsat på lite kompisar här hemma också vilket jag har gjort men dock fick det utebli en sväng uppåt landet för att hälsa på en person som jag på något konstigt vis har saknat & velat träffa, men efter mycket om & men så blev det inte så vilket jag ändå kände på mig & ja jag är lite ledsen över det. Finns dock inte så mycket att göra åt saken.

Sverige som jag saknat dig, trots att du är ett kallt land..

Uppdaterar mer när jag är tillbaka i NY..


Kommentarer


Kommentera inlägget här: