aboutmisen.blogg.se

Sova

Kategori: Allmänt

Ska strax gå & lägga mig då jag måste upp vid 5 för att börja jobba vid 7! & hungrig är jag med men men! Jag vet inte hur många gånger jag tänker detta men jag så sjukt glad över att jag valde att flytta till USA ett tag. Inte bara för att det faktiskt ha fått mig att inse rätt mycket utan också att jag har fått träffa så grymt sköna människor! En resa som har gjort att jag äntligen få vara mig själv igen, en glad tjej.. Trots att jobbet suger så gör det inte så mycket jag får göra något många enbart kan drömma om & jag fick chansen att göra det innan jag insåg att jag inte gjort något med mitt liv & blivit för gammal! För om sanningen ska fram så är man ibland för gammal för att göra vissa saker.. 
Så med andra ord är jag tacksam att jag insåg detta i tid istället för att vakna upp & känna vad har jag gjort med mitt liv..



XoXo

Kommentarer


Kommentera inlägget här: