aboutmisen.blogg.se

Snö

Kategori: Allmänt

Har precis fått sätta mig ner i min säng, har varit uppe sen 04:00 idag OMG kill me gud vad trött jag har varit men jag kämpade mig igenom dagem tack vara att jag drack två burkar Cola, ja den äkta sorten!
 
Ikväll har jag haft en utmärkt kväll med min "bitchiga"/mammiga/knäppa/söta/fina Tone. Hon lagade mat, jag har hittat en vän som är precis som mig i köket, hon vill ha det på sitt vis så jag höll mig undan hahah det vart svårt ska ni veta. Klart som fan jag ville ha mina fingrar med i spelat men oh no den lilla envisa jävlen lät mig inte få vara med så jag satt där i ett hörn & kollade på & blev mobbad haha nää så illa var det inte, haha. Vi drog även ett avsnitt av Hart of dixie innan det var dags för mig att åka hem innan jag somnade i hennes säng. Så här är jag ska snart krypa till sängs & äntligen få sova.
 
Jo just det idag när jag slutade jobbet kom jag ut till ett snöoväder haha. Tänk er att komma till jobbet runt 6 på morgonen inte en snöflinga, vara instängd på ett lager med inga fönster & komma ut & se snön ja lite konstigt kändes det..
 
 
Täckt med snö. Me like?
 
XoXo
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: