aboutmisen.blogg.se

Puss

Kategori: Allmänt

Jag ska strax bege mig ut men tänkte först skriva några rader. Ja jag vet jag är jätte dålig på att uppdatera er men det händer inte så mycket, eller jo händer ju saker hela tiden men inget jag vill dela med mig av just nu! Jag kan i alla fall säga att jag blir mer & mer kär i New York  & jag börjar bli mer & mer glad & positiv till typ allat, känns så skönt, äntligen har jag börjat hitta tillbaka till mitt vanliga jag. Men nog om det. Nästa vecka kommer bli en spännande vecka. Ska nämligen få jobba i en av Zara butikerna inne på Manhattan, (34th street) på deras lager. Visst det känns ändå lite nervöst för allt här borta är så annorlunda, hur dem jobbar, hur dem tänker, men jag ser detta som att jag får helt enkelt mer erfarenhet bara.. Men samtidigt kommer jag inte få se mitt lilla ögongodis på en hel vecka, känns ju lite sådär men men, får bita ihop..
 
Men innan nästa vecka börjar så har jag en fullspäckad helg framför mig, Ikväll slår vi klackarna i taker på Finale & Avenue, imorgon är det tjejdag med Erika, underbart!
 
Nu ska jag fortsätta äta mina peppakaor, ja jag har ju hört att man måste äta innan man ska dricka alkohol!
 
 
XoXo

Kommentarer


Kommentera inlägget här: