aboutmisen.blogg.se

Lugn & fin

Kategori: Allmänt

Hej hej & hemskt mycket hej.. Äntligen får jag skriva ett litet inlägg har inte orkat göra det i veckan! Jobbet har väl gått bra tror jag hehe, men ja det är ett mycket speciellt ställe haha men men jag har en inkomst i alla fall. Likaså denna veckan som kommer ska jag jobba på 34th street...
 
Vad har jag mer gjort denna veckan? ja jag har festat, vi körde tisdagsdansen på Avenue & jag fick äntligen min pizza som jag ville ha, haha. I fredags sa jag hejdå till Samantha som tog sitt bagage & flyttade till Chicago, hängde med Erika som jag inte träffat på hela veckan & bara vilat en vila som är välbehövlig om jag ska åka med hela denna veckan... & ja behöver ni ens fråga? jag har shoppat ännu mer på Vs men asså det är så mycet jag vill ha där i från haha. Jag har även köpt en födelsedagspresent till mamma som hon kommer få på sin födelsedag s lika bra att hon håller sig hemma för den kommer komma med bud!
 
Tackar för att NY ville ge mig  +7 grader i veckan..
 
 
 
The social elites..They know how to do it.
 
 
 Partygirl.. Ja i alla fall min lilla Tone ;)
 
XoXo
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: