aboutmisen.blogg.se

Ledig för att det är snö?HAHAHA

Kategori: Allmänt

Har precis avslutat ett skypesamtal med min fina/knäppa/konstiga kusin, lilla skitunge eller ja han är inte så liten längre utan han fyller 16 om några månader, why?. Du är fortfarande 6 år i mina ögon. Åh vad jag vill hem nu..
 
Ja egentligen skulle jag varit på jobbet idag, men eftersom det är snö & vi inte hade fått några varor så fick jag ett samtal precis innan jag skulle kliva ut genom dörren att jag inte behöver komma till jobbet idag utan får jobba imorgon i stället 7-3.. Men jag menar tänk om jag hade haft hela dagen planerad? helt sjukt nu hade jag ju dock bara kvällen planerad men ändå! Gud döda mig jag måste hitta ett nytt jobb..Hoppas turen vänder snart bra, typ imorgon.
Så eftersom jag är ledig idag så tänker jag inte göra så mycket, nej jag tänker inte ens laga mat för det orkar jag inte. Borde kanske leta upp ett gym jag kan börja träna på?
 
Nä dags för lite serie nu sen måste jag nog ta tag i mitt liv idag, har lite att stå i.
 
XoXo

Kommentarer


Kommentera inlägget här: