aboutmisen.blogg.se

Inga konstigheter

Kategori: Allmänt

Oj då klockan är snart 1 & jag ligger i sängen & lyssnar på musik, jag ska strax gå upp, klä på mig & skutta neråt. Först ska jag bara äta upp resten av pepparkakorna innan jag gå. Japp dagens frukost (fan måste börja träna!). Tro det eller ej men jag blev hungrig av att äta pepparkaorna haha oh well.
 
I går träffade jag upp Ludde & hans tjej Ida, mycket trevligt må jag säga. Vi drack lite öl, vin gick ut & käkade & tänkte att vi skulle gå & ta en drink efter jobbet vilket vi gjorde, vi hittade ett ställe, vi betsällde våra "drinkar" vilket visade sig vara enbart ren sprit fy ´fan vad äckligt, vi drack inte ens upp skiten hahah!
 
Nä nu får jag lyfta på arslet & klä på mig lite kläder, & gå ut, får hoppas på att det inte är -17 grader ute idag..
 
Ludde/Luddo & Ida
 
Våra jätte goda drinkar..
 
XoXo
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: