aboutmisen.blogg.se

I'm so bad

Kategori: Allmänt

Nu sitter jag på metron igen för att åka ner till min lilla Tone (tuna fisken) för att kolla film! Hatar att vi bor så långt bort från varandra.. 
Well skulle egentligen mött upp Vivian idag men blev inte så utan jag gick en sväng på stan.. Ja men ni känner mig så ni vet att jag handlade lite sjukt snygga saker från Victorias's secret, det går lixom inte att hålla sig! Ni måste förstå mig haha! Men vad jag köpte där i från får ni bild på imorgon då jag inte hann fota det innan jag var tvungen att gå! Jag lyckades också få med mig ett par skor från aldo som jag & Erika kollade på i går, kommer lätt bli mina söndags sneakers!! Iknow min svagheter är skor & underkläder från VS! Det måste vara en butik killar inte borde klaga på att gå in i, jag menar det är ju lika mycket en butik för honom som för henne, hehe..

Hahah ser ut som om jag har ben som ett litet barn!

Jag är inte värst i alla fall!





XoXo

Kommentarer


Kommentera inlägget här: