aboutmisen.blogg.se

Cravings

Kategori: Allmänt

Nu har jag äntligen stigit upp & gjort mig i ordning, ska strax bege mig ut för att möte upp Erika men först måste jag göra lite shopping då mina träningsbyxor sprack i går.. Blir ju inte bättre av att jag äter pepparkakor till frukost!
 
På tal om pepparkakor, så att bara äta det innan utgång är väl inte alltid det smartaste då det blev lite för mycket av det goda, vilket resulterade i att jag gick hem tidigt. Trots att jag gick runt 2 så var jag inte hemma förens 4 halv 5. Varför? jo för på metron hem började jag sukta efter KFC så jag hoppade av metron vid Grand Central, hahaha där gick jag & surrade runt i någon timme innan jag gav upp, letade upp 42 street & åkte hem.  Så istället fick det ´bli till att äta Doritos i trappan innan jag gick in & la mig..
 
Nä nu ska jag skutta ut i regnet.
 
XoXo

Kommentarer


Kommentera inlägget här: