aboutmisen.blogg.se

Blåögd eller bara för snäll?

Kategori: Allmänt

Sitter & läser om ett sms om & om igen, det nöter sig i hjärnan, hjärncellerna snurrar så huvudet snart trillar av, jag vet verken ut eller in. Jag vet att jag måste sluta lägga ner tid & energi på människor som inte ger mig något tillbaka & lägga energi till människor som ger mig det. Om jag kunde gå in på mer detaljer så skulle jag men det skulle förstöra en hel del då & det blir inte kul.. Men när ska jag lära mig? när ska jag lära mig att jag inte är någons andrahandsval, någon man kommer till när det passar en? Jag måste sluta låta folk behandla mig så för det går mig så jävla ledsen, arg besviken, eller jag vet inte. Känns just nu att jag bara vill skriak rätt ut. För när jag försvara mig eller säger i från så är det jag som får ta smällen, jag som "har mens", jag som är löjlig, varför är det så fel att jag inte vill bli behandlad som skit? jag måste sluta, jag orkar inte med det mer. Jag måste sluta vara för snäll speciellt mot det motsatta könet! det är bara jag själv som far illa av det ingen annan. Jag måste vara hådare, måste vara tuffare..
 
XoXo

Kommentarer


Kommentera inlägget här: