aboutmisen.blogg.se

Solen skiner i alla fall

Kategori: Allmänt

Igår tog det mig 2 timmar att komma hem då det var något signalfel man bara what the fuck, for real? men efter två timma var jag äntligen hemma, somnade runt 9 tiden i går & vaknade vid typ kvart i 8 idag. Ja det suger att klockan ringer klockan 02:45 månadagr & torsdagar för att jag måste jobba klockan 5, detta är inte klokt men så är det. Idag börjar jag inte föresn klockan 1 men innan dess måste jag åka ut till Queens & hämta min check, som inte kommer vara alls bra då jag var ledig en vecka för att hälsa på Sverige. Men jag hoppas (vågar inte hoppas för mycket) att jag snart har ett nytt jobb, då jag hade en arbetsintervju i går, en andra omgång med samma företag, dock kände jag att jag inte hade några bra svar på hans frågor, utan kände att den första intervjun gick mycket bättre, men vi får vänta & se får hålla tummarna till max, annars har jag annat att söka & andra intervjuer att gå på som tex VS men där tjänar dem mindre än vad jag gör nu tror jag..
 
Nä nu måste jag göra mig i ordning innan jag måste bege mig för att jobba,
Roligare än såhär blir det inte just nu, men solen skiner i alla fall utanför fönstret, happy!
 
 
 
XoXo
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: