aboutmisen.blogg.se

Nu, nu är jag kär..

Kategori: Allmänt

Åkte hemifrån redan vid kl 8:00 idag & kom hem nu typ 9 timmar senare, oj skulle ju inte vara borta så länge men efter att har vari på intervju & suttit i frisörstolen kände jag att intervjun inte gick så bra så jag gav mig ut & letade efter nya, för jag vill verkligen inte ge upp, jag vill bevisa för mig själv & alla andra nötter där ute att jag faktiskt kan & jag faktiskt är bra!
 
I slutet efter mitt letande satte jag mig tunnelbanan för att åka & köpa lite godis som jag bestämde mig för att jag villle ha. Tack för att jag valde att hoppa av, blev nämligen fast i en liten pet shop hos en liten hundvalp. Detta var nog det sötaste jag sätt, jag är såld, helt tagen, jag är helt enkelt kär i den. Synd att den kostar 2000 dollar..
Trots att mina fötter gör ont efter att jag har gått mycket idag kan jag inte klaga, trots att det har varit kallt, ni vet så kallt att det gör ont i öronen, så kan jag inte klaga för solen skiner faktiskt.
 
Nä dags att laga lite köttbullar om det finns några lediga grytor..
 
 
Min kärlek, henne vill jag ha, så den som ger mig den kommer jag vara snäll mot resten av mitt liv.
 
 
XoXo

Kommentarer


Kommentera inlägget här: