aboutmisen.blogg.se

Min dag, bara min..

Kategori: Allmänt

Om jag går & lägger mig så blir det min födelsedag mycket tidigare, haha asså jag är som ett litet barn helt hypad av att jag fyller år. Börjar bli till åren fyller fan 25, 25år detta är helt sjukt! Det ska i alla fall bli mycket spännade att få fira min födesledag i New York. Kan fortfarande inte fatta att jag bor i en stad många svenskar drömmer om att få bo i, sjukt. Men allt för kul ska jag inte få ha ska jobba skitpasset imorgon 5-2 så det bli att gå upp runt 3 så jag måste krypa ner till sängs strax.  Det blir till att ta en powernap efter jobbet så jag är redor att fira min dag på kvällen, ska dock skämma bort mig med en manikyr & pedikyr imorgon, vilket ska bli trevligt.
 
Nä dags att hoppa i säng nu..
 
 
XoXo
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: