aboutmisen.blogg.se

Love

Kategori: Allmänt

Whoop whoop
! Som ni säkert vet vid detta lagret så har jag varit på besök i Sverige för att överraska mamma på hennes födelsedag I know I´m awesome. Jag överraskade inte bara henne utan resten av hela familjen, hahah borde nog flytta utomlands oftare..
Veckan hemma gick dock väldigt fort, lite för fort jag hann inte med att träffa alla som jag ville, ja det fanns någon där hemma som jag hade velat träffa. Men som jag nästan trodde så skulle det inte blir så, vilket lite låg på båda kanske men jag gjorde valet till att inte hälsa på utan stanna kvar i småland.
En dag i Stockholm hann jag i alla fall med, fast inte så konstigt när jag skulle åka från Arlanda. Så min sista kväll i Sverige tillbringades med min lilla Hanna.  
Det var tungt att lämna Sverige är ju trots allt uppväxt där, men jag har inte så mycket kvar där ändå förutom vissa vänner & mina kusiner, så ja jag fällde väl kanske några tårar när jag satt på bussen ut till Arlanda Trots att det var tungt att lämna Sverige så kändes det konstigt att vara hemma för allt är verkligen så annorlunda & jag har vant mig vid alla människor här jag menar det är knappast en lugnt stund i denna stad men hemma i Sverige var det typ "dött" haha.. Jag hade ocks tänkt ge er lite bilder men råkade visst glömma min kamera i Sverige vilket suger min lite bilder på mobilen har jag..
 
Hahaha just det fick göra en extra säkerhetskontroll på flyplatsen, vadå chockad när jag skulle lämna in min biljett för att stiga på plabet & dem bara nä men du ska få göra en extra säkerhetskontroll hahaha.
 
 
 
 
 Nej Mia du får inte vara med på bild..
 
 Du får inte heller pussa mig för jag gillar inte tjejbaciller!
 
 
Överraskade min fina Linda <3
 
 Var ju tvungen att hälsa på dessa fina grabbar!
 
 Ett måste!
 
 
 
 
Har aldrig sagt att vi är normala, men sjukt snygga är vi! Kusinvitamin. <3
 
 
<3
Kunde inte få nog!
 
 
<3
 
XoXo
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: