aboutmisen.blogg.se

Ledighet

Kategori: Allmänt

Är inne på min sista lediga dag för denna veckan & har inte en ledig dag förens hmm någon gång nästa vecka, minns inte ens vilken dag det var.. Inte nog med de måste typ gå lägga mig vid 7-8 ikväl för att klockan ringer vid 02:45 för att jag ska börja jobba klockan 5:00 på morgonen. Kan någon vara snäll & göra slut på min elände? Hoppas innerligt att allt kommer gå bra imorgon..
 
Idag har jag inte gjort mycket, har i stort sätt spenderat hela dagen i sängen & tänker fortsätta med det, då vädret rent ut sagt suger getröv idag, det är lixom blaskit & halt ute, dem kan inte riktigt skotta snö här...
Jag gjorde lite mer i går i alla fall, gick en sväng på stan, lunchade med Erika, mötte upp Tone för att åka till Target i Brooklyn, måste utforska Brooklyn mer asså...
 
Nä nu ska jag återgå till att inte göra ett smack..
 
 
En klänning jag hittade i går & som jag förr för direkt men inte säker på färgen, så tar emot alla åsikter..
 
 
XoXo
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: