aboutmisen.blogg.se

Full Rulle

Kategori: Allmänt

Nu sitter jag äntligen här i min säng det har varit fullrulle sen min födelsedag & jag har varken haft tid eller lust att skriva något! Min födelsedag var dock so fucking awesome! firade den men typ världens bästa människor har nog aldrig fått så mycket uppmärksamhet som jag fick på min dag. Det började men att vi hängde på PHD, för lite mat & tårta, japp jag fick en tårta, sen begav vi oss till Avenue för att dansa av oss tårtan vi ätit.. Ja behöver jag säga så mycket mer egentligen? kommer aldrig mer fira min födelsedag i Sverige igen, who knows I might never come back home.
 
Ikväll bjöd min fina Erika mig på bio, så fin är hon, men sen så glömde hon bort min födelsedag också oh well shit happens. Vi såg filmen about last night & jag var den enda vita människan inne i biosalongen såååå kul haha. Filmen går inte att klaga på den var lixom i min smak, en komedi som man skrattade sjukt mycket till så skönt var det att skratta så att det gjorde ont i magen..
 
Nä nu ska jag sluta prata & ge er lite bilder från veckan som gått sen ska jag krypa i säng då jag ska jobba imorgon.
Finaste Grattishälsningen från Freddag & Anna så fina ni är <3
 
 
 
.
Min tårta, happy!
 
Bästa pizzan i stan
 
Jag är allt bra jag, Tone fick en alla hjärtansdagpresent av mig!
 
Dagens i ett snökaos...
 
XoXo

Kommentarer


Kommentera inlägget här: