aboutmisen.blogg.se

Fjärillar i magen

Kategori: Allmänt

Dem senaste två dagarna har varit helt underbara lite som om man har svävat på rosa moln, haha. Jag tro allt har känts så sjukt bra (trots att jag jobbat)för att solen har verkligen varit framme hela hlgen plus 10 grader varmt man kan inte klaga, den som har gjort det ska jag ge en fet smäll på käften. Gårdagen bjöd på häng på ett rooftop nere i downtown, vi åt lite frozen yougurt, tog en tyst promenad & njöt av solen som värmde våra kinder. Efteter ett tag fick Tone idén om att vi skulle hoppa på första bästa tunnelbannan & bara åka någonstans, vilket vi gjorde men mysslyckades sjukt mycket, så bättre lycka nästa gång till oss. Så när någon frågar vad vi gjorde i helgen blir det att säga att ja vi åkte tunnelbanna, YOLO..
 
Nä nu ska jag ta en varm dusch, & sen nanna kudden då jag ska upp vi 3, fuck my life. Men imorgon är det måndag, ny vecka, nya möjligheter. (Möte på Tisdag)
 
Empire state building, i ett soligt NY. Perfektion.
 
 
BK Bridge
 
 
 
 
XoXo
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: