aboutmisen.blogg.se

TGIF= Bikini

Kategori: Allmänt

Thank god is friday, eller jag kanske inte kan säga så, har ju typ fredag varje dag i veckan! Nu har jag varit här i en vecka, tiden går verkligen fort, jag har mest bara legat på latsidan & bara njutit av att inte behöva jobba.. Idag har jag inte heller gjort så mycket mer än att ligga under solen & fått färg, hahaha. Jag har fått en rödbrun färg, men snygg är jag.. Min fina söta kusin kommer hem ikväll med weey, ikväll ska jag pressa ur henne allt om första veckam på collage!
 
Give me a break and take that fucking camera away from me.
I´m just chilling dued!
 
Toppen!
 
Got no boobs!
 
 
But I´m still happy :D
 
XOXO
 
 

Kommentarer

  • a säger:

    Vem behöver bröst när man är snygg ?

    2013-09-07 | 00:25:46

Kommentera inlägget här: