aboutmisen.blogg.se

Still on vacation

Kategori: Allmänt

Om det är något jag har blivit förtjust i här borta så är det Blåbärsmuffins & cola (ja cola var jag förtjust i hemma också).. Det är så gott så jag dör. Denna veckan ska jag flytta hem till pappa då han är tillbaka från sitt jobb & allt flyttande. Jag ska alltså bo ute i ingenstans, jag kommer dö bara så ni vet.
Letandet efter lägenhete går väl hyffsat bra, har lite kontakter med mäklare i NY, jag ska bara våga ringa med hee, men det går bara man vill, jag ska bara få svar om en lägenhet innan jag ringer om en annan som inte befann sig i Bronx... Jag känner inte för att bo där då jag vet att området är lite ruskit sådär, så hoppas på något lite bättre, jag hoppas också att jag hittar ett jobb snart med så jag kan få börja jobba i NY, The Big Apple..
XoXo

Kommentarer


Kommentera inlägget här: