aboutmisen.blogg.se

Lazy as

Kategori: Allmänt

Tjohooo! vad gör nu? kan tänka mig att dem flesta av er ligger hemma & är på väg att hoppa i sängen? Själv sitter jag här i soffan kl är 16:15 så förmiddagen har sprungit i väg, jag & aunt Krtissie har varit & köpt (något ni kankse tycker så så ointressant) shampoo till mig eftersom jag är jag så petetig med vad jag slänger i huvudet, haha efter det så fixade vi våra naglar alltid lika nice att göra det..  Nu sitter jag här & baar latar mig så nej jag har inte börjat träna ännu, men jag blir lika chockad när jag ser att det faktiskt finns gym lite här & där, varför är då så många amerikanare så stora. Hahah well well har inte så mycket att berätta mer nu så ska fortsätta lata mig..
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: