aboutmisen.blogg.se

Jag vill ju ligga i solen

Kategori: Allmänt

Solen skiner på som bara den, men det går fan inte att vara ute, det är alldeles för kvavt så det är inte skönt att ligge ute i solen, tro mig jag försökte innan. Istället hänger jag här inne med Kissemissarna & chillar. Fy fan vad dem gottar sig, bara ligger på golvet & gör absolut ingeting. I mitt nästa liv önskar jag att jag blir en katt.
 
Just nu sitter jag & kollar på MTV music awards. Är det något jag ska göra nästa år så är det att skaffa biljetter dit & gå! Jag ska väl kanske också säga att jag kommit i kontakt med en mäklare i NY som håller på att leta upp lite schyssta lägenheter på schyssta ställen i den stora staden. Jag är så jävla glad & tacksamm för detta. Det finns hopp om mänsligheten, visst han vill säkerligen också tjäna pengar, men han gör ju sitt jobb.
 
XoXo
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: