aboutmisen.blogg.se

I <3 shoes

Kategori: Allmänt

Har precis avnjutit en skål med Ben & Jerry, det är verkligen orgasm för munen. Ja ni som har haft orgasmer vet ju vad jag snackar om. Idag har jag verkigen haft det bra, stekande solsken, legat i trädården & solat snacka om att ha det bra. Det känns dock konstigt att det är varmt i september för mig för det brukar ju alltid börja bli lite kyligt i september, men jag har förstått att det inte varit så dåligt väder hemma? eller har jag fel? Ikväll körde vi också bort tilla affären där jag köpte mina skor för att byta storlek, jag har alltså storlek 38 i mina joggingskor 38!!!! sen när fan hade jag det? Jag får se till att komma igång med löpningen nu när jag fått nya skor, för kondtionen är verkligen borta..
Nä nu ska jag återgå till att mysa här i soffan med Ruru..
 
XOXO
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: