aboutmisen.blogg.se

Grey

Kategori: Allmänt

Hej alla!
Vad gör ni där hemma? själv sitter jag på min plats i soffan & verkligen bara latar mig. Men det är en sådan där dag som går& blåsig, så man kan sitta inne & bara njuta. Men jag ska bege mig ut på en liten löptur sen så jag får lite frisk luft!
Jag har också precis avslutat ett skype-samtal med fina Linda! & förra veckan fick jag ett skype samtal av hennes fina syster Malin. Oj vad jag saknar er flickor, nästan så jag vill hoppa på nästa plan hem & krama sönder er...När jag pratar med någon av dem känner jag att fan nää ett år får räcka här borta men samtidigt är det så mycket jag vill göra innan jag åker hem igen, tex, kolla läget i Texas (Austin/Huston) Florida, (miami) sen helt ärligt att ta en tripp till västkusten,Kalifornien,(LA) gosh kanske får stanna ett halvår extra..
Nä dags att kolla på CSI Miami, helvete Usa är ta mig fan ett sjukt land..
 
XoXo

Kommentarer


Kommentera inlägget här: