aboutmisen.blogg.se

Good morning bitches

Kategori: Allmänt

Good morning!
Hur mår alla idag? Jag mår bra har precis stigit upp efter att ha gosat med lilla missen (katten).  Trots att det är måndag idag så är det helgdag här i Usa, it´s Laybor day vilket är som 1 maj i Sverige men inte riktigt. Det är också min första dag som arbetslös, haha om jag gillar det. Jag är så evigt tacksam att jag sa upp mig haha tänk om jag inte gjort det då hade jag idag varit tvungen att gå till jobbet & jobba. Jag hade inte heller varit på andra sidan jorden hos min fina farbro & hans familj, gud jag blir så bortsskämd med allt men speciellt med kärlek & mat, haha nej jag hoppas verkligen inte att jag kommer komma hem som en kötbulle . Nä nu är det dags att äta lita fruskost, kanske till & med blir så att jag snörar på mig löparskorna & tar en sväng..
 
XOXO

Kommentarer


Kommentera inlägget här: