aboutmisen.blogg.se

Ett lite hej

Kategori: Allmänt

Ett litet hej kanske vore på sin plats så ni vet att jag lever! Resan gick bra, fick dock heavy lappar på mina resväskor haha ooops! Så är det när det mesta av mina kläder skulle med.
Det är min tredje dag här & jag kan knappt fatta att jag är här, allt är så annorlunda, människorna, husen, miljön! Har bott hos min kusin sen jag kom i torsdags & jag har typ frågat ut henne om allt som man sett på alla amerikanska filmer & frågan som många kanske undrar över? Jag vet att jag gjort det! Är alla cheerleaders som i filmerna? Eh ja typ haha. Ja lärare har även förhållande med sina elever haha & ja dem får sparken!
I går hade vi en grillfest för Katrina som vi i dag lämnade på collage.. Hon kommer ha det så bra min fina lilla kusin.. Nu sitter jag är i soffan med min uncle Chris & aunt Krissie, dem är så fina & så roliga, I really love then.. & ja just det till frukost dessa dagar har jag ätit muffins, haha måste börja träna känner att jag kommer börja rulla snart.

Men oj vad saknar mina pojkar hemma! Men jag vänjer mig.



Kommentarer


Kommentera inlägget här: