aboutmisen.blogg.se

Blake Shelton

Kategori: Allmänt

När det kommer till konserter i Sverige så säger jag bara släg er i väggen! Fy bubbland vad kul det var att gå på konsert i Usa, visst allt är så mycket större men asså jag är mållös Visst nu har jag  inte varit på konsert sen jag var typ 15 & anledningen till det är att jag är så kort så jag ser inget, men det som var så bra här va att det fanns sitplatser så det blev ju en "upphöjning" eller vad man ska säga såg man såg, fast helt ärligt så fick jag stå på tå i bland för att massa tjockisar som var långa förstörde för mig. Ja just det ni kanske vill veta vem jag såg? Ja ni som inte har något större intresse i Country musik (vilket jag inte har så mycket, men jag kan lyssna på det) har kanske inte så mycket koll, för det hade inte jag förens Alexander sa till mig asså du vet att Blake Shelton är rätt känd va? Så i går fick jag se en känd country musiker, säger man så?... Jag uppskattade verkligen konserten, den var underhållande & så jävla bra! han är en riktig  entertainer  & musiken var faktiskt bra. Så nu är frågan när jag ska mitt ass till Texsas? Just det han hade en sådan där riktig texas accent så jävla grymt... men nu ska jag sluta babbla & ge er lite bilder, men bilderna för sig inte rättvisa för platserna var mycket bättre än vad bilderna visar.
 
Alla hade typ tagit med sig en grill & grillade & drack öl innan.
 
 La familia
 
 
jag & Kusin
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: