aboutmisen.blogg.se

Vänt på allt

Kategori: Allmänt

Klockan är snart halv två på natten här, jag har totalt vänt på dygnet så imorgon ringer klockan redan vid 10! Att jobba sena kvällar ha sina nackdelar... Dock har det varit väldigt skönt att få sova ut i dag & jag har inte gjort någon större nytta med denna dag utan har bara strosat runt nere i Soho! Om jag shoppade något? nja jag köpte två lås till mitt pandora armband, allt jag vill ha är ju bara dyrt & här borta har jag verkligen lärt mig att bara köpa det jag vill ha, dock lägger jag mest pengar på kakor, haha..
 
Ikvällen har jag spenderar hemma med att bara slappa, måste fan snart gå ut & svänga på höfterna känner jag men det kommer väl snart. Ikväll är också en kväll då jag känner att jag vill stanna här borta längre, men jag vet inte. Jag vet ingenting längre om jag ska vara ärlig, vad jag tycker vad jag känner. Ja jag vet v´äl varken ut eller in. Fast meningen med denna resan var ju att jag skulle kunna komma på det & så jag har ju tid på mig att tänka ut saker & ting.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: