aboutmisen.blogg.se

vad händer?

Kategori: Allmänt

Hej mina vänner!
Vet ni vad jag har gjort idag, ja förutom att jobba, jag tackade nej till att gå ut i NY, vad är det för fel på mig? men jag ska jobba imorgon 11-8 vssst hade jag inte haft 1 h 30 min till jobber hade jag lätt gått ut ikväll men nej tack vare att dem håller på att bygga en massa i tunnelbanan så måste jag ta en CP omväg hur kul är det? Inte nog med detta men jag har fått mitt schema för två veckor framåt tydligen så dem vill ha det här, ja ja i vilket fall som helst så kommer ni inte få ut så mycket av mig dessa två veckor då jag ska jobba 15-24 (5 dagar i veckan) ja ni ser ju, plus att om vi inte är färdiga vid 24 så kommer vi få jobba tills vi blir det. Hej inget liv..
Åh jag börjar jag ångra mig att jag inte gick ut ikväll. Så ja för er som undrar så har jag fått en vän eller typ två, två vänner. Glad tjej. Men om vi återgår till att jag tackade nej till att gå ut? seriöst vad händer. Om vi ska vara seriösa så kommer det ju fler dagar plus att jag har väl kanske inte ekonomi till det just nu. Men nrj New York så lätt kommer du inte undan, en vackerkväll kommer jag gå med längst med dina gator i ett par högklackade skor & låta killarnas smiker skölja sig över en.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: