aboutmisen.blogg.se

Tisdag

Kategori: Allmänt

Godmorgon eller det är ju eftermiddag hemma i Sverige men jag är ju inte där. Jag har väl varit uppe i en timme & hunnit duscha & skypat med min fina tjej Malin, hihi...
Oh well i går var min förta jobbdag till midnatt & det var inte så farligt som jag trodde det skulle vara, vi blev dock färdiga 15 min tidigare men ändå. Vi hade också riktigt kul hahhah vilka kollegor jag har, jag kommer leva så länge pga alla skratt. Att jag hade så kul i går gjorde att jag kände att jag skulle kunna tänka mig att stanna längre här borta. Vet att det finna vissa där hemma som inte skulle tycka om det men so? det är ju mitt liv & jag får ju göra vad jag vill med det.
 
Nä nu måste jag hitta ett ställe & tvätta för första gången här borta haha..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: