aboutmisen.blogg.se

Snart går flyttlasset

Kategori: Allmänt

Ja jag vet jag har varit otroligt dålig på att uppdatera men jag har inte haft så mycket att berätta om. Jag har arit fast i skogen (ska aldrig bo på landet). När jag väl har tagit mig i kragen & varit ute på mina power walks så har jag stött på alla olika små konstiga kryp, små saker som kryper, ålar & hoppar, usch fy fan längtar till den stora staden. Om några timmar flyttar jag till NY, i morgon vid denna tiden sitter jag i min nya säng i NY, kan knappt fatta det, Nu är det bara ett jobb som ska fixas. Jag ska göra allt för att få ett jobb på H&M för där kan man tjäna pengar vill jag lova, är väl för att det är svenskt.Åh nej nu får jag hemlängtan igen :( Jag fattar inte hur kan jag ha hemlängtan? jag är inte sån, längtar aldrig hem? Skärpning för fan.
 
Gl
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Linda säger:

    Snyyygging :)

    2013-10-02 | 12:40:02

Kommentera inlägget här: