aboutmisen.blogg.se

Positiv

Kategori: Allmänt

Äntligen känns det som om att livet här borta börja ordna sig, alla trådar börja lossna från den stora bollen, allt börjar falla på plats! Efter att ha träffats Samantha i går & sugit åt mig alla hennes jävla energi så är jag på topp. Säger det igen hon är en så härlig människa & varje gång vi pratar/sms så känner jag att detta kommer bli så jävla bra. Samantha vi kommer fixa detta,hör du det det kommer bli så jävla bra!!!..Wiihoo!
 
Inte nog med det imorgon ska jag få träffa yttligare en svensk tjej, Tone, blev så himmla glad att jag börjar träffa lite folk här borta, lite svenskar litre amerikanare, åh det ska bli så kul imorgon, jag känner på mig att det kommer bli det här. Känn också skönt att tjejen jag ska träffa imorgon inte har varit här så länge, lite längre än mig dock men ändå, en fika på stan & lära känna varandra. Jag visste att 2013 skulle bli ett år med massa förändringar, eller ja Sandra på jobbet sa det i alla fall. Ibland är hon klok den där Sandra fogård ;) hihi
 
Nä dags för mig att leta lägenhet...
 
 

Kommentarer

  • MH säger:

    Galet bra ju<3

    2013-10-29 | 07:14:29
  • Vedrana säger:

    Weey! Äntligen börjar du känna dig hemma :)

    2013-10-29 | 09:46:18
    Bloggadress: http://anothervedrana.blogspot.se/

Kommentera inlägget här: