aboutmisen.blogg.se

på begäran.

Kategori: Allmänt

Jag har fått höra att jag tydligen måste fortsätta att blogga då tydlien många är inne & kikar, vilket jag tycker är trevligt. Så på Sarahs bergäran så kommer här ett blogginlägg innan jag måste göra mig i ordning äta frukost, eller visst fan måste typ äta mat, jobbar ju 15-24 idag, buhu! Men helt ärligt hellre det än att jobba 6-15 för då måste jag gå upp kl 4 på morgonen & ni som verkligen känner mig (inte så många) så vet ni att jag är ingen morgonpigg människa.  Ja som sagt idag kommer det inte hända så mycket mer än jobb. Men visst jobbet blir väl bättre, det är ju dock inte så utvecklnade men det är ett jobb tills jag hittar nåot bättre men jag tror dock att om jag frågar snällt kan jag blir förflyttad till att jobba i butk. Grejen är att jag har märkt att man tjänar bättre i europeiska butiker än i dem amerikanska butikerna. I vilket fall som helst som jag sa så börjar jobbet bli bättre, arbetskollergerna är trevliga i alla fall killarna , känner att tjejerna inte är så förtjusta i oss nya, men äh deras problem inte mitt.
 
Nä dags att hoppa ur min snygga PJ & klä på mig något annat i klädväg.
Ha en bra dag mina fina.
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: