aboutmisen.blogg.se

New York

Kategori: Allmänt

Nu har jag äntligen en lugn stund att skriva. Som dem flesta redan vet så bort jag nu i the Big apple, New York. Fött tillfället borg jag väldigt långt upp på manhattan, om man ens räknar detta område som upper manhattan? Jag vet inte men i vilket fall som helst. Området är väldigt vad ska man säga? det bor många spansktaladnde människor hä, jag är lite besviken på mig själv att jag inte kan mer spanska än vad jag kan & då är det väldigt får ord jag kan. Men om vi ska komma till det "roliga" jag har även lyckast få ett jobb, ett lager jobb på Zara dock är det bara halvtid vilket innebär att jag måste ha ett till jobb, men det löser sig nog. Jag bor ju trots allt i New York.
 
Det enda negativa med denna stora stad är att jag får skoskav =/  vet inte hur många blåsor jag fått av att gå, det är illa så jag tror jag får vila mina små fötter idag så jag håller mig hemma i mitt lilla gangster område, haha..
 
Nä dags att kolla llite seriere 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: