aboutmisen.blogg.se

New york du ger mig skoskav, men jag älskar dig ändå.. Tror jag

Kategori: Allmänt

Kanska dags att uppdatera lite här, vet att jag varit dålig på det men jag hat jobbat hela veckan förutom
idag då jag har sprungit runt i New York för att hitta saker! Så det har blivit att äta middag på Vapiano i Soho sökt 3 jobb haha ja så mycket mer hann jag inte då jag strosade runt i olika butiker & nej jag köpte inget (duktig tjej) Men jag stod faktiskt i kassakön inne på H&M på W34th street för att köpa en jacka, men jag gick ur kön & hängde tillbaka jackan. Varför ni kanske undrar? jo för jag känner att jag redan har 3 jackor & kanske inte precis behöver en till svart sådan, fast snygg var den. Helle behöver jag en till jacka? eller en kappa ska jag säga, den är lååång! Helle säg säg säg behöver jag den? Jag behöver även 2-3 par nya skor, typ ett par snygga boots, ett par nya svarta enkla skor & ett par högklackade men har väl kanske inte riktigt råd just nu. Det är mcyket jag beöver behöver massa ansiktskrämer också, & sånt tycker jag ändå är kul att köpa men jag vill hitta något som inte är för dyrt, men samtidigt är bra & inte har för mycket alkohol i sig, någon som har nått bra?Inte nog med det hittade en massa annat smått & gott, typ ett par nike air skor, massa andra skor.. Nä GUD hur ska detta sluta?
 
Helvete upptäckte nyss att kappan från H&M inte fanns på hemsidan kanske får bli att jag köper hem den då, för den vara snygg. Helle HJÄÄÄLP!
 
Det bästa med hela dagen är att jag fick många fina komplimanger för min kosym jag hade på mig idag, speciellt inne på Ralph Lauren, alla var väldigt trevliga & hjälpsamma. Jag kan säga att dem butikerna jag var inne i idag så hade Chanel & Ralp Lauren den trevligaste personalen.
 
 
Här är jackan, tänkte skicka en fulbild till dig Helle, men hoppade det för du sov säkert. Det är också meningen att den ska vara öppen. 
 
Här är kappan.
 
 

Kommentarer

  • Helle säger:

    Det är möjligt att du inte är i ett (funktionellt) behov av jackan, men visst förstår jag att du ändå vill ha den! Den är riktigt snygg! :D Älskar långa kappor! Känner du att du har råd, så köp för tusan!

    2013-10-12 | 07:49:33

Kommentera inlägget här: