aboutmisen.blogg.se

Loco Tisdag

Kategori: Allmänt

Men heeeeej Alla, ja jag vet är sjukt dålig på detta, men jag har andra saker för mig som typ jobba, sova, träffa nya människor, så ja Sverige ni är inte mitt förstahands val.
Men jag tänkte berätta lite om min utekväll i Tisdags. Hahah kan ni tänka er att gå ut en Tisdag, heeelt sjukt. Det hel började med att jag träffade Tone på Fika mellan W58 & E58th street, himla mysigt dock fick vi vänta på våra kanelbullar men efter tag så fick vi dem. Vi pratade skrattade & lärde känna varandra. Vi båda kom fram till att vi tycker om att få ut, så det var bara att gå på jakt efter ett par nya högklackade skor. Efter mycket letande hittade jag ett par haha, fy fan va svårt det var att gå i dem, men jag överlevde. I vilket fall som helst jag bor i NY & så man gå inte ur förens 12 halv 1 typ så klockan 10 tog jag metron ner till Tone, som bor långt ner haha, vi snackade kollade in hennes utsikt fy fan vad nice, att bo på 25 våning där skulle jag väl inte tacka nej till.  En sak är säker aldrig mer four loco, det är typ Cider med 12% alkohol i, no no no!! hahaha. Efter att ha sprungit runt nere i tunnebannan pga att tågen inte går som dem ska var vi äntligen framme på  Avenue, jävligt kul hade vi, gratis inträde, grattis dricka (höll mig till champagne) inte nog med det dem serverades pizza med haha, asså det var nog ta mig fan den godaste pizzan jag någonsin ätit!.. Grejen är att Avenue sitter ihop med en pizzeria & vad jag fick reda på i  går är att när kändisar hänger på Avenue går dem sedan över till Pizzan för att käka, ibland bjuder dem hela stället på pizza & dricksar rätt duktigt.. Nä nu har jag inte tid för mer skrivande måste laga lite frulle & sedan åka till jobbet... 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Linda säger:

    Snygg du är!

    2013-10-31 | 19:06:16

Kommentera inlägget här: