aboutmisen.blogg.se

Lagom

Kategori: Allmänt

Nästa gång en kille frågar mig om jag har en pojkvänn så ska jag säga att jag är lesbisk & att jag inte tycker om killar på det sättet! Jag vet inte vad felet är på killar från mer "exotiska" länder, det är lixom lite för mycket, dem dränker mig komplimanger, jag menar det räcker jag vet jag har fina ögon, & allt annat där till. Jag gillar LAGOM, lagom är bra, lagom är lagom, inte för mycket & inte för lite hur svårt ska det vara? Jag vet att killar från tex Europa/sydamerika är mer passionerade än vad Svenska killar är & det är okej, men för mig blir det för mycket ibland. Det är inget fel i att ge oss tjejer komplimanger, men inte för mycket det blir jobbigt. Speciellt för mig då jag faktiskt inte är van vid att få det så ofta, men för mig börjar det bli lite för mycket.
 
Trots att Svenska killar är typ sämst på det mesta när det gäller tjejer (inte alla) så saknar jag dem svenska killarna...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: