aboutmisen.blogg.se

Jag har fått nog.

Kategori: Allmänt

Ska strax gå upp & laga lite pannkakor som ska bli dagens matlåda. Men först vill jag bara dela med mig om en sak.
 
Idag är en dag då jag är glad för att jag flyttade till Usa, till ett annat land. Till något nytt för jag har på något sett lärt mig vissa saker, vilka mina vänner är & inte är. Jag menar varför är det alltid jag som ska anstränga mig? varför är det alltid jag som ska höra av mig? bara för att jag inte gör det så tar jag avstånd? nää men jag kanske bara är jävligt trött på att det alltid ska vara JAG?.. Hur svårt är det att själv ta upp telefonen, knappa in ett nummer eller slänga iväg ett sms? det tar för fan inte mer än 1 minut. Seriöst människor? Jag vet inte vilket jag blir arg, ledsen, besviken? Jag blir nog mest ledsen, riktigt ledsen, för det betyder att på nogot sätt att ni tycker att allt ska ligga hos mig & att jag ska krusa för er, jag tänker inte göra det mer. Vill ni något så får NI höra av er, vännskap går på två håll inte bara ett. Så ge aldrig mig mer skit för att jag inte hör av mig, jag har gjort det tillräckligt. 
 
Så ja, jag har fått nog, det räcker för min del nu.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: